Zacznij korzystać z Budżetu Mobilności
Przewodnik krok po kroku
Wykonaj 7 prostych kroków, aby zacząć korzystać z Budżetu Mobilności:
Odbierz pierwszą wiadomość od Vooom
W momencie dołączenia do programu dostaniesz wiadomość na podany w zgłoszeniu adres e-mail, zawierającą Twój login do aplikacji oraz jednorazowe hasło do utworzonego przez nas konta.
Przejdź przez ekrany wprowadzające
Dowiesz się z nich najważniejszych informacji jak najlepiej korzystać z Vooom.
Zaloguj się do aplikacji
Wybierz "Zaloguj się" na dole ekranu i wprowadź swój e-mail oraz hasło podane w 1. kroku. Jeśli pominiesz logowanie, możesz do niego wrócić w każdej chwili w Ustawieniach aplikacji.
Zmień hasło
Po pierwszym zalogowaniu należy ustawić nowe hasło do swojego konta Vooom.
Twoje hasło powinno mieć minimum 8 znaków.
Wprowadź numer polskiego konta bankowego
Na to konto otrzymasz zwroty za Twoje refundowane przejazdy w Vooom w ramach Budżetu Mobilności.
Połącz konta operatorów z kontem Vooom
W kolejnym kroku możesz połączyć konta, które wcześniej założyłeś w aplikacjach operatorów, z kontem Vooom. Jeżeli nie posiadasz kont w aplikacjach operatorów, załóż je, a następnie połącz z aplikacją Vooom. Operacja jest jednorazowa. Dzięki temu wynajmiesz pojazdy bezpośrednio w aplikacji, a Vooom zrefunduje Ci przejazdy u tych operatorów. Operatorzy dostępni obecnie to: Innogy Go!, Hop.City, Blinkee oraz bilety komunikacji miejskiej w Warszawie. Kolejni operatorzy już wkrótce.
Aby połączyć konta, wciśnij “Połącz” i zaloguj się u wybranego oberatora (ekran logowania otworzy się w aplikacji Vooom). Powtórz te same działania, by połączyć konta kolejnych operatorów. W dowolnym momencie wybierz “Ruszajmy” - przeniesiemy Cię wtedy do mapy.
Podróżuj z Vooom każdego dnia!
Kiedy Twoje konto zostanie doładowane, w ustawieniach Vooom możesz zobaczyć ile środków Ci pozostało.
Bilety komunikacji miejskiej są rozliczane bezpośrednio ze środków na Twoim koncie Vooom. Opłata za pozostałe przejazdy jest pobierana z Twojej karty płatniczej i regularnie refundowana na Twoje konto bankowe, do wysokości ustalonego limitu. Jeśli przekroczysz tę kwotę, będziemy Cię o tym informować przy kolejnych wynajmach. Przekroczenie ustalonej kwoty nie oznacza, że nie możesz wynajmować przez Vooom - po prostu przejazdy te nie będą zrefundowane.