Budżet Mobilności - przewodnik

Zacznij korzystać z Budżetu Mobilności

Przewodnik krok po kroku

Wykonaj 7 prostych kroków, aby zacząć korzystać z Budżetu Mobilności:

Odbierz pierwszą wiadomość od Vooom

W momencie dołączenia do programu dostaniesz wiadomość na podany w zgłoszeniu adres e-mail, zawierającą Twój login do aplikacji oraz jednorazowe hasło do utworzonego przez nas konta.

Przejdź przez ekrany wprowadzające

Dowiesz się z nich najważniejszych informacji jak najlepiej korzystać z Vooom.

Zaloguj się do aplikacji

Wybierz "Zaloguj się" na dole ekranu i wprowadź swój e-mail oraz hasło podane w 1. kroku. Jeśli pominiesz logowanie, możesz do niego wrócić w każdej chwili w Ustawieniach aplikacji.

Zmień hasło

Po pierwszym zalogowaniu należy ustawić nowe hasło do swojego konta Vooom.

Twoje hasło powinno mieć minimum 8 znaków.

Wprowadź numer polskiego konta bankowego

Na to konto otrzymasz zwroty za Twoje refundowane przejazdy w Vooom w ramach Budżetu Mobilności.

Połącz konta operatorów z kontem Vooom

W kolejnym kroku możesz połączyć konta, które wcześniej założyłeś w aplikacjach operatorów, z kontem Vooom. Jeżeli nie posiadasz kont w aplikacjach operatorów, załóż je, a następnie połącz z aplikacją Vooom. Operacja jest jednorazowa. Dzieki temu wynajmiesz pojazdy bezpośrednio w aplikacji, a pracodawca zrefunduje Twoje przejazdy u tych operatorów. Operatorzy dostępni obecnie to: Innogy Go!, Hop.City oraz Blinkee. Kolejni operatorzy są w drodze.

Aby połączyć konta, wciśnij “Połącz” i zaloguj się u wybranego oberatora (ekran logowania otworzy się w aplikacji Vooom). Powtórz te same działania, by połączyć konta kolejnych operatorów. W dowolnym momencie wybierz “Ruszajmy” - przeniesiemy Cię wtedy do mapy. Vooom bezpieczne hasła

Podróżuj z Vooom każdego dnia!

Jeśli pracodawca doładował Twoje konto, w ustawieniach Vooom możesz zobaczyć ile środków Ci pozostało.

Opłata za przejazdy jest pobierana z Twojej karty płatniczej i regularnie refundowana bezpośrednio na Twoje konto bankowe, do wysokości ustalonego limitu. Jeśli przekroczysz tę kwotę, będziemy Cię o tym informować przy kolejnych wynajmach. Przekroczenie ustalonej kwoty nie oznacza, że nie możesz wynajmować przez Vooom - po prostu przejazdy te nie będą zrefundowane.